Administratorem Danych Osobowych wszystkich powiązanych witryn “Psychologiaiwiara.pl” jest:
Pracownia AutorskaKwiatek.pl Mariusz Kwiatek, Wydawnictwo Kwiatek
ul. Wiosenna 8, 16-002 Nowe Aleksandrowo, Polska,
NIP: 5841659183, zwana dalej Sprzedającym.
W każdej sprawie związanej z danymi osobowymi, Użytkownik może się z nami skontaktować w każdej chwili, jako z Administratorem, wysyłając e-mail na poniższy adres: kontakt@psychologiaiwiara.pl
Adres pocztowy – imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
Dane kontaktowe i adres reklamacyjny – jak w punkcie 1.
Cennik dostaw:
– aktualnie nie wysyłamy żadnych zamówień,
– wszystkie produkty są dostępne online,
Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań.
Dowód zakupu – faktura, rachunek,paragon lub potwierdzenie zamówienia i opłaty wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.
Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bądź niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.
Miejsce wydania – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazany w zamówieniu przez Kupującego.
Moment wydania – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę.
Polityka prywatności – zasady przetwarzania przez Administratora Danych Osobowych danych osobowych Kupujących, prawa Kupujących i obowiązki Administratora Danych – dostępna na stronie: ,,Polityki prywatności”
Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego, jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
Przedmiot świadczenia – przedmiot umowy.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
Rzecz – rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy.
Sklep/Serwis – witryna internetowa dostępna pod adresem , Psychologiaiwiara.pl za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.
Dane rejestrowe w każdym przypadku są takie same i podane są w pkt. 1 niniejszego regulaminu.
Płatność – we wszystkich serwisach, płatności odbywają się za pośrednictwem serwisów PayU lub PayPal.
System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, jak również innych powiązanych ze sobą stron internetowych, zapewniających przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.
Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość, w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.
Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.
Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności, jeśli rzecz:
nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta;
nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia, co do takiego jej przeznaczenia;
została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;
w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;
nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się, jako producent, chyba, że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo, gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.
Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także, jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu, określające jednoznacznie:
rodzaj i ilość produktów;
rodzaj dostawy;
rodzaj płatności;
miejsce wydania rzeczy;
dane Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.
Użytkownik – dowolny internauta przeglądający treści zawarte w serwisach wymienionych w pkt. 25 par. 1, mogący zostać klientem.
Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego, wyrażone są w polskiej walucie.
Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.
Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:
potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, informacji o prawie odstąpienia od umowy, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;
dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych: dowodu zakupu, informacji o prawie odstąpienia od umowy oraz wzoru formularza odstąpienia od umowy.
Sprzedający informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.
Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy, jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
Sprzedający zapewnia Kupującemu korzystającemu z systemu poprawność działania sklepu w aktualnych wersjach przeglądarek internetowych, z włączoną obsługą plików cookies, oraz aktywne konto email. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, Edge, Firefox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu, okazać się może konieczne wyłączenie niektórych z nich, lub nawet wszystkich.
Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać e-mail i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. E-mail i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie. System sklepu w tym celu wykorzystuje pliki cookies (tzw. „ciasteczka”).
Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę̨.
W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać, co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
dodanie do koszyka produktu;
wybór rodzaju dostawy;
wybór rodzaju płatności;
wybór miejsca wydania rzeczy;
złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Kupuję i płacę”.
Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.
Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba, że Konsument nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.
Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia.
Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.
Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy.
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podania przyczyny, zgodnie z art. 27 Prawa Konsumenckiego.
Jednakże prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów cyfrowych, które są dostarczane w formie elektronicznej i bez fizycznego nośnika.
W przypadku niewłaściwej jakości lub uszkodzenia zakupionego ebooka, Konsument ma prawo do reklamacji zgodnie z przepisami o rękojmi za wady fizyczne i prawne.
Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ebooków, które zostały pobrane zgodnie z powyższymi warunkami, z wyjątkiem sytuacji reklamacyjnych wynikających z wad produktu.
Przed złożeniem zamówienia Konsument jest informowany w sposób wyraźny i niebudzący wątpliwości o utracie prawa do odstąpienia od umowy po rozpoczęciu pobierania ebooka, co Konsument potwierdza akceptacją regulaminu jak również informację taja otrzymuje w wiadomości e-mail łącznie z zamówionym produktem cyfrowym.
Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne sprzedanych ebooków i audiobooków na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego (art. 556 i następne Kodeksu cywilnego) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
Wada fizyczna produktu cyfrowego obejmuje m.in. sytuacje, gdy plik ebooka lub audiobooka jest uszkodzony, niekompletny, niemożliwy do odtworzenia lub niezgodny z opisem zamieszczonym w ofercie.
Konsument może zgłosić reklamację z tytułu rękojmi w terminie 1 roku od daty dostarczenia produktu cyfrowego.
Reklamację należy złożyć na piśmie, przesyłając zgłoszenie na adres e-mail Sprzedającego lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu.
Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania i informuje Konsumenta o podjętej decyzji oraz sposobie załatwienia reklamacji.
W przypadku uznania zasadności reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się do:
a) usunięcia wady poprzez dostarczenie poprawnego pliku;
b) wymiany produktu na wolny od wad;
c) zwrotu zapłaty, jeśli inne rozwiązanie nie jest możliwe.
Prawo do rękojmi nie wyłącza i nie ogranicza innych praw Konsumenta wynikających z przepisów prawa, w tym prawa do odstąpienia od umowy w przypadkach przewidzianych ustawą.
Konsument ma prawo do złożenia reklamacji, jeśli zakupiony ebook lub audiobook jest wadliwy, uszkodzony, nieuruchamiający się, niekompletny lub niezgodny z opisem.
Reklamacje można zgłaszać w terminie 14 dni od momentu wykrycia wady, przesyłając zgłoszenie na adres e-mail sklepu lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu.
Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania oraz do poinformowania Konsumenta o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną sprzedający usunie wadę (poprawi plik), wymieni ebook lub audiobook na wolny od wad albo zwróci zapłatę.
Prawo do reklamacji nie wpływa na prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy w sytuacjach przewidzianych prawem, w szczególności gdy produkt jest wadliwy.
Konsument jest zobowiązany dostarczyć sprzedającemu szczegółowy opis wady oraz wszelkie niezbędne informacje umożliwiające weryfikację zgłoszenia.
Reklamacje dotyczące ebooków i audiobooków należy zgłaszać wyłącznie bezpośrednio sprzedawcy.
Wszystkie ebooki i audiobooki oferowane w sklepie są chronione ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1196 ze zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.
Kupujący nabywa wyłącznie niewyłączne prawo do korzystania z zakupionych ebooków i audiobooków na warunkach licencji udzielonej przez Sprzedającego lub właściciela praw autorskich, zgodnie z art. 41 i następne ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Licencja uprawnia Kupującego do korzystania z utworu wyłącznie na własny, osobisty użytek, bez prawa do dalszego rozpowszechniania, kopiowania, publicznego udostępniania, sprzedaży, przesyłania, adaptacji lub innego rozporządzania zakupionym utworem, co jest zgodne z art. 50 ustawy o prawie autorskim.
Zabronione jest udostępnianie zakupionych ebooków lub audiobooków osobom trzecim w jakiejkolwiek formie, w tym przesyłanie plików, publikowanie lub wykorzystywanie ich w celach komercyjnych bez wyraźnej zgody właściciela praw.
Naruszenie praw autorskich podlega odpowiedzialności cywilnej i karnej, w tym sankcjom przewidzianym w ustawie o prawie autorskim oraz Kodeksie karnym (art. 115 ustawy oraz art. 116 i następne Kodeksu karnego).
Kupujący zobowiązuje się do poszanowania praw autorskich oraz postanowień licencyjnych zawartych w niniejszym regulaminie.
Żadne z postanowień́ niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się̨ i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce Regulamin, czyli na aktualnie wyświetlonej stronie w oknie przeglądarki.
W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego, jako obowiązującego.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się̨ odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
Wiosenna 8, 16-002 Nowe Aleksandrowo
NIP: 5841659183
A website created in the WebWave website builder.